الماس سرخ

Thursday, March 22, 2007

ای زندگی ام




ای زندگی ام ای هستی ام ای یاورم ای دلبرم ای عشق من
ای امید زندگی ام ای تمام وجودم دوستت دارم
...


ای که امید زندگی را به من دادی...

ای که خون عاشقی را در رگهای من جاری ساختی ...

ای که نفسی دوباره به من بخشیدی...

حال و هوایی دوباره به زندگی من دادی...

دوستت دارم...

دوستت دارم ای وجود من ای طلوع من ای حضورپرشوق و شورمن دوستت دارم...
ای عشق من ای بهار من ای دریای من ای فردای من ای دنیای من

ای گل من ای روح من ای تمام وجود من.. ای مهتاب من دوستت دارم

دوستت دارم...

روزی که تو پا به این دنیا گذاشتی روز تضمین زنده بودن من بوده است روزی که تو پا به این قلب بی طاقت من گذاشتی روز امید دوباره به زندگی ام بوده است ...

روزی که به من بگویی دوستت دارم بهترین روز زند گی ام خواهد بود...

posted by Almas at 3:37 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home